شناسهٔ خبر: 178519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۲۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در محور شریانی جم- فیروزآباد

روکش آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اجرای ۲۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در محور شریانی جم- فیروزآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اجرای ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور شریانی جم - فیروزآباد خبر داد.

شبانی با بیان اینکه زیرساخت جاده‌ای مناسب اهمیت زیادی در کاهش خسارات مالی و جانی دارد، گفت: مؤثرترین شرایط برای حمل‌ونقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم بوده تا کاربران جاده‌ای بتوانند با خیالی آسوده تردد کنند.

وی اظهار کرد: در راستای نگهداری و ایجاد سطح سرویس مناسب در راه‌های شریانی حوزه استحفاظی، این اداره کل به دلیل میزان خرابی و نشست راه در محور جم - فیروزآباد و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه، در قالب قراردادهای منعقده با پیمانکاران اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت در ۲۰ کیلومتر از محور ترانزیتی جم - فیروز آباد نمود که هم اکنون عملیات اجرایی آن با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در حال اتمام است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: جاده جم به فیروزآباد نیز یکی از راه‌های مواصلاتی پر ترافیک میان دو استان بوشهر و فارس است که به نوعی قطب اقتصادی منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی و عسلویه را به مرکز کشور و استان فارس متصل می‌کند و ۲۰ کیلومتر از طول ۱۷۰ کیلومتری این محور در ابتدای حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از سمت شهرستان مهر قرار دارد.